2011-09-29
 20:21:15

Bilden


Har inget speciellt att skriva har inte haft nån bra dag idag känner ja så ska bespara er min negativitet!
Men visar er iallafall en bild på hur det blev när jag klippte mig! :)

2011-09-29
 10:11:04

Torsdag


Då var man själv igen då, lillen är på dagis och gubben jobbar/grejar ska dejta damsugaren en sväng sen tänkte ja, tvättmaskinen ska också få sig ett besök mer än så har jag inte planerat idag..
Efter Mio har sovit sen så blir det nog ut och leka en stund fin fint väder ute ju!
Klippte mig igår också! :) äntligen fick bli en lugg + uppklippt har INTE vant mig än men de kommer nog!

Mer än så har jag inte åt er nu, hörs sen!

2011-09-28
 11:31:00

Onsdag


sen jag kom hem ifrån jobbet har jag inte gjort nått alls, eller ja jag har letat lägenhet (ja just ja ska ju ringa också!!) men utan strörre framgång men det är väll bara att göra det som jag tycker är såååå kul, vänta antar jag. Skulle vilja flytta in till Karlstad så man slipper allt skitsnack jämt och ständigt av folk som ska ses som vuxna människor, men i denna "hålan" är det vuxet att gå och prata bakom ryggen på folk och hitta på saker att prata om enbart för att förstöra, MOGET!!!!
Jag blir så arg men varför ska jag bry mig igentligen ni är inte ens värda en liten bit av min energi..

Oj då va allvarligt det blev helt plötlsigt, men jaja..
Snart bär det iallafall av för att hämta hem min lilla älskling, tänk att en sån liten människa kan få en på så bra humör :)

2011-09-27
 18:30:00

Fundering..


Sitter och funderar på om man skulle byta upp sig till en iphone 4, svårt val?
nej skulle inte tro de va! ;)

2011-09-27
 17:51:36

Vad har hänt?


Inte varje dag JAG får sitta och VÄNTA på att maten ska bli klar av att någon annan gör den?! Käns väldigt konstigt, haha! men så är de.
Blev en liten promenad med Elvis förut ändå, dock inte så lång sväng men han gjorde de han skulle + att han fick springa av sig lite.
Skickade iväg de sista paketet förut med så nu behöver ja inte tänka på de mer, känns skönt. Har ganska mycket i mitt lilla huvud just nu men med tiden blir de mindre och mindre, och tur är väll de..

Ojojoj "mekar micke" på tv så nu kommer det snart en galen unge inspringandes!



 Vår alldeles egna lilla "mekar micke"

2011-09-27
 13:32:01

Tisdag


Solsken och ingen blåst helt otroligt, och jag sitter inne?! men Mio va så trött så han nästan somnade på golvet så han fick gå och lägga sig en stund. 
Jobbat idag eller ja halva natten och halva dagen men de funka de med! ;)
Väntar på ett sms från Amanda också, kanske får springa bort och gå en sväng med Elvis, men vi får se.
Måste iväg och skicka iväg lite paket med, gött att bli av med lite dret känner ja, går ju också och hoppas på att få flytta snarast!

Nej om man skulle dejta damsugarn en stund?! jiiippi....

2011-09-26
 10:02:25

Måndag


Hej på er!

Just nu sitter jag hos min kära mor, lämnade Mio på dagis för ett tag sen och så åkte ja hit så jag fick i mig litte kaffe (inge kul att dricka kaffe själv jue!)
Så nu sitter jag i prinip är och väntar på att få åka och hämta lilleman sen bär det av mot stan och shoppa vinterkläder till Mio och köra mamma till sjukhuset en sväng!
Ska upp till banken också och öppna ett konto till Mio så man kan sätta undan pengar där istället för att ha dom hemma, kan ju va ganska smart?!

Nej nu ska ja sätta mig och ringa litte och hoppas på de bästa! :)

2011-09-25
 10:09:14

glömde visst


Har visst glömt att berätta att vi har tagit bort ena sidan på Mio´s säng, för stog nämligen och kikade på honom en morgon han hade vaknat och så höll han på att klättra ur sängen och ville ju INTE att han skulle trilla ner därifrån! Så då åkte sidan bort och det har gått jätte bra, han har bara ramlat ur en gång (har en filt under så han landar mjukt) och kommer inte upp så många gånger när han ska sova.

Finns det nå mysigare än att få ligga och läsa en saga och bara mysa brevid den man älskar mest?!

2011-09-25
 08:58:28

Söndag


Idag fick jag igen för sovmorgonen igår då lillen vakade halv 7 imorse men jag klagar verkligen inte! Jag kan nästan ränka på mina 10 fingrar hur många gånger jag fått gått upp innan klockan 7!
Idag har vi ingenting planerat, men om man tittar ut genom fönstret så blir det nog mys inomhus tänker ja, ska tvätta också men det är ju knappt nämnvärt!

Igår va de full fart hela dagen, super fint väder ute va de också så vi va ute i princip hela dagen! Först körde vi mamma in till stan sen mot Kil igen då bar det hem till Moster och barna på kaffe och ett besök i lekparken <3
Efter de åkte vi hem till mamma och pappa så mio fick busa litte med morfar och jag fick byta blinkerslampan på bilen. så nu är iallafall 1 2:a fixad, haha!!
Så sammanfattat då så var det en bra dag!

2011-09-24
 14:57:28

Ute i det fina vädret! :)

img_0869 (MMS)

Ute i det fina vädret! :)

2011-09-22
 14:07:15

Matkoma!


Som rubriken lyder så är jag proppmätt, men gott vare! :)
Rutan i bilen är bytt!! kablar till slutsteg m.m. köpt! så nu blir de att åka hem till Mamma eller snarare deras garage uppfart ;) och dra lite kablar byta sterio och pussa och busa med Mio som redan är där (Mamma fick äran att hämta honom på dagis idag så de ska bli spännande och se hur de gick!)

Nej, skynda skynda!!

2011-09-22
 07:58:08

God morgon!


Då va de redan torsdag då, här hemma grejar vi för fullt eller ja Mio iallafall, jag ska snart göra mig iordning för lilleman ska till dagis sen direkt efter blir det att skynda sig in till stan för ska byta framrutan på bilen!
Men smart som jag är så medans dom byter rutan ska ja passa på att åka och fixa litte småsaker :)

Ikväll är det dags för ett jobbpass igen, kul! Men skulle nog göra allt för att få ha ett vanligt 7-4 jobb men som sakt man tager vad man haver ;)

nej här kan ja inte sitta hinka litte kaffe sen får vi åka!

2011-09-20
 11:16:14

Är på Promenad i skogen med världens goast...

img_0868 (MMS)

Är på Promenad i skogen med världens goaste hund!! Mysigt värre fastän att det regnar :) haha

2011-09-17
 08:28:25

God morgon?


här hemma tyckte lillen det var dags att gå upp halv 7 mindre kul tyckte ju jag då jag gärna skulle vilja ha haft en sovmorgon men vad gör man inte för det vackraste man har!
Han är iallafall inte ett dugg trött han springer runt och har hur kul som helst med sig själv :) Själv väntar jag på att kaffet ska bli klart och att brödet kan tina så jag kan få i mig lite mat, för första gången på lääääääänge är jag faktiskt sugen på en smörgås på morgonen :O (Till er som inte vet så HATAR jag frukost i vanliga fall tycker den smakar värre än värst!)

Sitter och funderar på hur man ska göra idag också, blir nog inge årjängs mârten på dagen nu iallafall blir nog streetmeet istället, men sen har jag fått frågan om jag vill med ut ikväll, och ja, vill jag de?! hmm..

2011-09-16
 19:59:47

Fredagsmys!


Trött och sliten men sånt är livet, sov alldeles för få timmar efter ett natt pass på jobbet men jag har enbart mig själv att skylla! 
Fått storhandlat idag iallafall så nu ekar det inte i kyl & frys längre. 
det är ungefär det som hänt idag så jätte intressant här inte..
 
Måste bara nämna att det var riktigt kul att lämna Mio på dagis imorse! Han vart inge ledsen alls, jag fick en puss sen sprang han iväg och lekte :) mitt hjärta!

 

2011-09-14
 12:06:08

bort bort bort!


Det finns inget slut! jädrar va kläder jag har fått för mig att det "kan va bra att ha kvar" varför ens?! 
men nu ska de bort, har endast sparat det viktigaste så klart! 
Har slängt ut lite saker på tradera men ska ut lite klädpaket och grejer innan det är klart men det får jag göra sen när Mio sover för ska ju åka och hämta hem honom snart.

Linda & Hanna kommer på besök sen, hon ville köpa litte saker med. Gött att det kommer bort!
Så sen när Mio sover ska ja hinna baka också eller ja jag måste hinna, haha!


2011-09-14
 07:56:17

Morgonmys


Som rubriken lyder har vi lite (eller snarare hade) morgonmys här hemma innan lillen ska iväg till dagis :)

När han är lämnad ska ja hem och baka lite och plocka lite i hans kläder, sånt är nämligen lite enklare när man inte har världens goaste unge hängades i bena, hehe :)


 

2011-09-13
 13:05:40

hmm


Sitter och funderar på om man skulle leta fram lite kläder och annat som lillen inte behöver längre, känns som om han har 100000 saker han växt ur eller inte använder längre..
Och när man väl bestämt sig för vad man inte ska ha kvar så åker de ut på tradera! :)

  men i och för sig så gör jag nog de när lillen är på dagis imorrn så man kan plocka ifred! :)

2011-09-13
 09:55:45

Tisdag


Regn regn regn, idag igen.. Sånt är livet! blir nog till att sätta på lilleman regnkläderna och gå ut en stund sen :)

Han har föressten hittat en ny sysselsättning, han har en leksaksbåt som han stoppar in saker i men som han sen inte får ut själv, så man kan ju säja att jag också fått mig en ny sysselsättning. haha!


Titta mamma va duktig jag är!


hjäääääälp mig då!!

2011-09-12
 11:11:16

Hard work work! Snart bär de av mot Storfo...

img_0858 (MMS)

Hard work work! Snart bär de av mot Storfors, Kristinehamn, bäckhammar och Gullspång :)

2011-09-11
 12:30:25

Söndag


Regn regn & åter regn, antar att hösten är här på riktigt, eller?!

Har vart en lugn morgon här hemma, vi fick sovmorgon till 10.15 :O får dock tilllägga att Mio vaknade halv 2 inatt och ville ha mer mat :/ konstigt men mat fick han och somnade om och sov som sakt till 10.15.
Vi har haft besök av Mio´s farbror som hoppade in en sväng på vägen hem, trevligt!

Vad vi ska hitta på under dagen lär märkas, alltså ingenting planerat..

Måste fixa vinterkläder till lillen också måste ha allt förutom raggsockor, haha.
kanske dags att börja ta tag i detta nu?

2011-09-08
 20:18:55

Vila i frid <3


Jag kommer alltid minnas dig för den du var, jag vet att du har det bättre där du är nu.
Hoppas du väntar på mig, jag kommer sakna dig.
Jag älskar dig!

2011-09-08
 14:05:59

Ojojoj OJ!


Nu händer det allt för mycket saker på alldeles för kort tid! Sakta ner!
Men jaja har man klarat det en gång så klarar man det en gång till!

Ikväll blir det mera jobb känner mig inte så pigg på det då jag fortfarande är förkyld men sånt är livet jag har inte råd att vara sjuk!

hinner inte skriva så mycket mer nu men ha en toppen eftermiddag!

2011-09-02
 07:52:23

Usch..


Ni har vi segstartat dagen här hemma, jag mår ännu sämre idag jag som hoppasdes på att det skulle bli bättre. Saknar nästan lite de där när man bodde hemma hos mamma, när man fick massa glass och kunde ligga framför tven hela dagen men det går ju icke nu när man har en liten huligan till son som går på högvarv. haha!

Fredag idag iallafall, denna häljen blir lugn då jag måste bli frisk för en veckas jobb nästa vecka, härligt! :) 
Får se om jag drar med mig grabbarna och storhandlar sen beror dock på hur jag mår, det är verkligen ett måste! Nu ekar det i både kyl & frys snart.. 

2011-09-01
 12:19:04

Attjooooo!!!!


Mindre kul att man har gått och blivit rejält förkyld jag som aldrig peppar peppar aldrig blir sjuk men jaja..
Så nu sitter jag här i soffan och dricker kaffe och småfryser, är ju kanon fint väder ute. skit!
Mio har nyss gått och lagt sig för att få sin skönhetssömn så jag ska faktiskt också passa på att vila.
Dock ska jag ringa lite samtal först.