2012-03-26
 10:41:55

Saknar dig!


Nu börjar det verkligen att kännas att du är ett par 100 mil (waaaaaay to far) ifrån mig.
Jag saknar dig och hoppas verkligen att vi kan ses snart!

Det finns en liten kille här hemma och som strir om "måne" heeeela tiden :) <3


I löv you! <3

2012-03-23
 05:37:37

God morgon

Eller ja, jag har snart vart vaken i 3 timmar och sitter på jobbet och väntar på att få åka! Inte dumt att ta de lite lungt med lite kaffe innan man åker :) lite små skönt att de är fredag faktiskt!

Varför skulle du vänta så jävla länge med att klämma ur dig 3 ord och just dom orden har jag väntat på i 2 års tid men nu när dom väl kommer känner ja ingenting..... Tror ja?! Ååååååååh va trött ja blir! Nu säjer ja upp mig!

Trevlig dag! Haha...

2012-03-19
 15:15:25

Måndag


Då var första arbetsdagen gjord bara 4 st kvar! :)
Idag flängde ja runt litte varstans, bla. Kristinehamn, Gullspång, Karlskoga m.m.
Nice att få se sig lite omkring :)

Nu har jag iallafall fått i mig lite mat så soffan ska få ett kort besök sen ska ja sätta igång att baka, måste få undan lite ägg som går ur datum och vad är bättre än att baka på dom?! ;)

2012-03-18
 07:30:42

Efterklok


Varför ska man vara så inni helvete efterklok jämt?! Det val jag trodde jag gjorde rätt visar sig tydligen va helt fel för du förvinner inte ur mitt huvud men jag vet dock inte om det spelar nån större roll längre...
läser du det här så ska du veta att jag tänker på dig, och JA det är dig jag menar!

2012-03-14
 15:24:42

Bilden säjer väll allt, kaffe med moster o...

img_2668 (MMS)

Bilden säjer väll allt, kaffe med moster och massa bus med barna :)

2012-03-14
 11:08:53

Onsdag


Onsdag och underbart väder, nu längtar jag ännu mer tills jag får flytta så jag slipper sätta mig på en stol i vardagsrummet med öppet fönster. Haha! Men det är ju iof alltid något ;P

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, åka och leka lite med lillfisen kanske är så otroligt tomt utan honom här hemma :/ Kanske skulle passa på att se om jag har något mer som kan packas eller åka och tvätta bilen kanske :)

Vill ändra designen på bloggen också, kanske ska börja kika lite på de snart :)

Igår var en härlig dag på jobbet, det är just såna dagar man inte klagar på att man jobbar "utomhus"!

2012-03-11
 20:39:27

Sammanfattning


Efter en härlig dag har jag till slut hämnat i soffan för en sekund :)

Dagen har bestått av grillning med Lollo, Stisse & barna. Mys :)
Efter de åkte vi ner till mamma och pappa och drack kaffe i solen, Gött sa ja! där blev vi kvar tills det var dags att åka hem Mio åkte dock hem till Peter skönt för godingen att få leka lite med pappa och där blir han förmodligen hela veckan :)
Har vart ute på guidad tur med amääända också alltid lika trevligt <3

Nu där emot ska jag passa på att måla min kista (bäst att passa på när Mio inte är hemma, haha) har en tendens att måla så fort jag inte har nått att göra, undra va ja ska ta mig till när jag målat allt?! hahaha!

2012-03-11
 11:13:44

På order från lilleman blir de pannkakor t...

img_1650 (MMS)

På order från lilleman blir de pannkakor till lunch! :)

2012-03-08
 08:56:33

Hoppas hoppas!


Nu hoppas jag verkligen att detta är den sista snön som kommer ner för denna vinter,
för nu vill jag nämligen ha vår på riktigt!


Va liiite små tungt att dra vagnen till dagis idag men får se de som lite träning :) Men de här med att ploga va dom inte så pigga på idag i Kils kommun, tycker dom borde sitta som på nålar dom har ju knappt behövt ploga nått i vinter, men jaja :)

Mio är iallafall lämnad på dagis, jag väntar på att kaffet ska bli klart sen ska jag ta en sväng om med damsugarn får se om jag hinner rota lite till i garderoben i hallen, kanske bära ner lite jul kartonger m.m. till källaren :)

2012-03-07
 19:51:23

Utvecklingsamtal



Jag är så stolt över min lilla gris, tänkte ifall han ändrade ansiktsfärg och odlade muskler så fort jag gått från dagis, men så va icke fallet.
Duktig liten kille = Glad mamma! :)

Har packat hela 2 flyttlådor idag också, lite tidigt?
Naej de tycker ja inte, använder ju inte det jag packade ner + att jag underlättar för mig själv genom att bära ner kartongerna till förrådet så slipper man bära dom från 3:e våningen när dom väl ska ut :) 
Men tänkte jag packar lite pö om pö för känns som om tiden går liiiiiite fortare då iallafall.

Kom på härom dagen att detta året kan jag ju ha Mio´s födelsedags kalas på min egen altan istället för min mor och fars! :D haha.. Jag är inte alls nöjd över att få flytta! eller?! ;O


(Lånad bild från google)

2012-03-05
 09:19:51

Måndag


Hej måndag!
Häljen har vart bra har faktiskt vart barnledig hela häljen både på gott och ont!
Dock blev fredagskvällen inte som de va tänkt fick världens magont fram på nattkröken så de förstörde ju en del men va iallafall kul så länge det vara :)
Kul att för en gångs skull va ute med Jessica också men så typiskt att det skulle bli som det blev, men jaja..
Lördagen började med en rejäl dusch så jag vaknade till sen bar de av hem till moster för hårfärgning och massa kaffe, efter de åkte vi hem till mamma & pappa och fick lite mat i magen, anomnom!
Sen tillbaka hem till Lollo för förfest och småfix :) Kvällen började bra och slutade perfekt! Mer än så nämns inte. haha!

Nu sitter jag iallafall här med en kaffekopp som vanligt, Mio är på dagis och jag tänkte riva lite i garderoben i hallen för det som ska kastas kan jag lika gärna häva iväg så fort som möjligt för ju mer som kan kastas nu detso mer slipper de bäras på när jag ska flytta :)

2012-03-03
 14:02:02

Hårfärgning och kaffe drickande pågår hemm...

img_5114 (MMS)

Hårfärgning och kaffe drickande pågår hemma hos moster! Snart blir de en tur till mamma och pappa där jag ska få smarrig maat! :D