2012-06-23
 12:33:39

Mys

Får bli en mysstart på dagen idag med min lilla huligan till unge för ikväll ska han nämligen sova hos mormor & morfar inatt så jag får ut och skaka mina lurviga, lite behövligt kan ja känna :)

Funkar inte att logga in på blogg appen heller, dumt!!
 
underligt att det blev just den filmen ;P
2012-06-21
 02:13:22

Sista natten med gänget..

... Innan hälj :) Kort veckor is da shit! Men de märks att de inte är utskörning på fredag men va gör de om hundra år?!

2012-06-19
 22:35:43

Anomnom

Lyx på jobbet, De gillas! :)

2012-06-19
 18:04:31

Wooohoo

Ett besök hos mor och far kan komma att resultera i ett besök på sjukhuset, jag har nämligen hittat mina gamla inlines! :D

2012-06-17
 10:38:24

Lust


Så här är de, jag har inte känt behovet av att blogga nått den senaste tiden det finns allt för få timmar på en dag har jag kommit fram till.
Funderar dock på om man kanske skulle ta sig i kragen ännu en gång och försöka styra upp detta, va tycker ni? :)

Har iallafall hänt saker medans det har vart tyst här, här är några av dom:
*Jag har blivit gudmor åt joel :)
*Mio pratar som aldrig förr, kommer nya ord varje dag både bra och kanske mindre bra.
* Jag har kommit iordning i lägenheten, bara omtapetsering känner dock ingen panik.
*Vart ute på diverse äventyr.
*Kalasat med tjejorna...
Ja listan kan göras lång men nått mer än så blir de inte nu :)