2012-04-25
 09:30:37

6 dagar..


Onsdag redan och 6 dagar kvar till jag flyttar :D jaag gillart!
Mios, mitt och vardagsrummet är färdigplockade på smågrejer (eller ja, har ju knappt nå "prydnadssaker") så de blev inte så mycket :)
Bara tavellisten i vardagsrummet och kort som ska tas ner.. Köket är ju kvar också då men de kan ja ju inte ta föräns på måndagen kan ju vara bra om det finns nått att äta på och laga mat i ;D

Jaja nu sitter jag iallafall som vanligt med en kaffe mugg i näven, inte förvånade alls i know! Tänkte jag skulle samla lite energi för att bära ner kartongerna som står i hallen ner i förrådet för de blev ju inget med de igår för fredrik ringde ju och störde mig mitt upp i allt! Men så mycket har ja inte skratta på länge ,
Om det heter 1 kanot heter det flera kanötter då?! :D
Tack vännen för att du finns!

Får nog bli en tur in till stan idag också, måste ha en ny cykelhjälm till Mio och en försenad födelsedagspresent till Amääända men hon har ju aldrig tid med mig längre så kanske ska behålla den själv?! :O haha! <3

nej nu var de dags att sätta igång va? Aaaaaaah de tror ja :)


PS! Inte länge kvar tills min gumma (Simone) kommer hem äääntligen, längtar! <3 DS!

2012-04-19
 13:46:12

Torsdag hela dagen..


Idag är en sån där dag jag känner för att inte göra nånting alls, men en sån dag kan jag inte ha idag.. 

Mio har vart och lekt på dagis och som vanligt ville han inte följa med mig hem men till viss del är väll de positivt antar ja :P
Fått alla papper klara också ang bostadsbidrag + flyttanmälan så nu ska dom bara på lådan :) åååååh kan inte förstå att det snart bara är EN vecka kvar tills jag flyttar, underbart!


Tycker förövrigt att det fina vädret kan komma tillbaka snart!!

2012-04-18
 19:59:49

Nytt i garderoben




Fina tröjan till Mio
(har ju ungefär lika dan så de kommer bli läckert! ;)


Vi hoppas på värme så 2 linnen fick de bli med.

och till mig blev de 2 nya bh:ar (behövligt!) & ett skärp :)

2012-04-17
 17:26:21

Det närmar sig


Tjoo!
 efter att ha sovit bort halva dagen (slapp iallafall det underbara vädret) har jag satt igång här hemma, väntar på att en tvättmaskin ska bli klar, har också skrivit ut pappren om bostadsbidrag på nya lägenheten så nu är det ett kuvert och frimärke så slipper jag tänka på det mer! :)

Tänkte jag skulle passa på att packa ner lite saker i Mio´s rum när han är hos Peter, försökte ju häromdagen men de gick ju inte så bra för hans saker skulle INTE ner i kartonger minsann! :) hehe..

sätta på lite mer kaffe och sätta igång!

2012-04-14
 12:08:11

I´m alive!


Jag lever! Känner att jag inte haft nått att blogga om, nog för att detta är som en liten "dagbok" men tycker det blir liiiiite tjatigt att skriva om samma saker hela tiden..

Man kan ju alltid hoppas på att vädret ändrar sig till det bättre så man kan hitta på massa saker utomhus (=mer att skriva om).
+ att snart är det ju faktiskt dags för flytt! :D