2012-01-31
 12:01:07

Tjoohoo.


Sådär nu var lägenheten som ny igen och snart ska jag hämta hem Mio från dagis! :)
 Morgonen har bestått av massa kaffe, städ och tvätt. Har även betällt lite kort tänkte passa på när det är portofritt :) Fick bli en förstorning också ska möblera om lite på väggarna i hallen tänkte ja! Men vad det är för bild får ni se när den sitter uppe!

Funderar även på vad jag ska hitta på härnäst, kanske skulle dra med mig Mio in till stan och fika och dra ett väss på IKEA skulle behöva nya blommor i mitt sovrum + nya ramar. men det tål att tänkas på! :)
 
Först och främst ska vi ner till BVC så Mio kan få vaccination, 3:e gången gillt eller vad är det man säjer?
1:a gången hade han öroninflammation, 2:a gången vattkoppor men nu ska det inte va nått! haha!

2012-01-30
 21:55:06

Ta hand om mig själv kväll?


Kände att en måndag som denna, trött och sliten som bara den, kunde inte slutat bättre än med lite chips och dipp i soffan + ansiktsmask!

Nu laddar jag om för en ny vecka! :)

2012-01-26
 12:23:42

Nytt i garderoben


Kommit in några nyförvärv i garderoben både hos lilleman och hos mig men först ut är M´s :)



2012-01-20
 20:45:42

Phu!


Så där nu va Mio lagd för kvällen, eller ja han gick och la sig själv?! Jag fick en kram och en puss sen gick han in i sitt rum och la sig, slutar aldrig bli förvånad över vad den ungen kan göra <3 Jag är en stolt mamma!

Dagen idag har inte vart så händelserik, jag har sovit halva dagen efter en natt på jobbet. Så roligare än så blir det inte :P
Får se om jag finner orken nånstans, för tänkte nämligen städa toaletten så slipper jag de imorrn! Nej nog med skit prat! Hahaha.. 

Imorgon är de lördag. äntligen! Får nämligen fin besök :D Glad chey! 

Men ha en super fredag och gör inget som jag inte skulle gjort! ;)

2012-01-19
 13:48:37

Äntligen!


Nu äntligen har jag fått lite färg i håret nu var det bara denna klippningen kvar också :)

2012-01-19
 07:56:02

God morgon! Nu har vi sparkat igång dagen ...

img_8724 (MMS)

God morgon! Nu har vi sparkat igång dagen här hemma :) om en stund bär de av till dagis med Mio sen ska jag våldgästa mamma så hon får färga mitt hår! Vad hittar ni på idag? :)

2012-01-18
 21:02:24

Jag vill ha dig, baby...


Försvinn ut ur mitt huvud en liiiiiiten stund bara?

 eller...?! ;)


2012-01-18
 17:47:33

Spännande!

Lek hos mommo & moffa :D snart bär de hemåt för bad och frisering av lillkillen :) spännande

2012-01-18
 07:35:04

Onsdag


Idag blev de ingen försovning inte så Mio väckte mig alltså  i tid! ;) Frukosten är avklarad och jag ska få i mig lite kaffe, sen blir det en promenad till dagis! :)

Vad ska ni hitta på idag?!

God morgon!

2012-01-17
 22:30:39

Nät shopping


Lite nätshopping innan läggdags är aldrig fel ;) 
Men nu ska ja att göra mig iordning för kvällen och skalla kudden så det inte blir en försovning till imorrn!

Natti!

2012-01-17
 19:15:22

Why?


Varför funkar det inte att lägga in bilder via blogg appen?! Nån som kan ge mig ett svar på den frågan för blir galen snart.

Iallafall, har vart full fart i princip hela dagen idag! Dagen började dock med en rejäl försovning så blev inget dagis för lilleman idag men men shit happens imorgon är det nya tag! :)
Så vi åkte hem till mamma tidigare än beräknat fick mig kaffe och lilleman fick se sitt älskade "Händige manny"
Blev en tur in till storstan också, hämtade upp min lillasyster som vart och dragit ut en visdomstand (hmm, jag har knappt fått mina och min lillasyster måste dra ut sina, not good!) efter att ha hämtat upp en mindre pigg Emma åkte vi och handlade sen vidare hem till mor & far.
Jag hade ju den stora förhoppningen om att min underbara mor skulle färga håret på mig men ICKE! men imorrn kanske?! mohaha.

Nu ligger iallafall lilleman och sover och jag ska ta de allmänt lungt, har ont till och från i min rygg igen, inte kul!
 föressten hörrni, jag har ätit årets första semla idag. Anomnom!

2012-01-16
 04:07:39

Gäsp!!

Nu är jag trött! men det är ju "bara" 5 timmar kvar tills jag får krypa ner i sängen..hmm.

2012-01-15
 19:52:24

I´m alive!


ojojoj! liiiiiten paus skulle de ju bli men men, hoppas ni inte har saknat mig..

Har hänt en del så det blir en snabb update. 

-Mio har haft vattkoppor.
-Jag har fått mer jobb.
-Jag mår mycket bättre.
-Min bästaste vän har flyttat till Gran Canaria.
osv... :)

Nu sitter jag iallafall i soffan efter att ha vart borta hela häljen (underbart!) har diskat och plockat lite, men nu får de va bra måste vila lite också ska ju faktiskt jobba 12 timmar inatt, men jag tröstar mig med att jag får sova imorrn. haha! Ska också hämta hem min älskling imorrn <3