2012-02-29
 20:42:11

YES!!!!


JAG FICK LÄGENHETEN!
Äntligen ett hem jag vet jag kommer trivas i och allra bäst är att jag kommer ha min egna gräsmatta, mitt egna garage, min egen altan, mitt eget förråd, min egna vind ja you name it! åååååh jag är så glad! :D
Nu måste de bli 1 maj!

Nu är det dock bara ett fast jobb som saknas men de kommer de med! :)

Har vart in till stan och shoppat med Linda & barna men mer om de imorrn för nu ska ja mysa ner mig i soffan med en cider och börja fundera på hur de ska se ut i nya lägenheten :) iiiiih!

2012-02-29
 09:19:29

Nervös!


ojojoj så här nervös har jag nog aldrig vart när jag väntat på ett telefonsamtal, väntar nämligen på att jag ska få reda på om jag fått ny lägenhet eller inte.. Usch, men hoppas på de bästa iallafall!

Dagen har börjat bra, Mio är lämnad på dagis och affären fick sig ett besök den med, tvätten är hängd och en ny tvättmaskin är på G & jag väntar på att kaffet ska bli klart.
Helt okej start på dagen :)

 

2012-02-27
 03:32:11

Work work

Någorlunda lungt idag faktiskt så nu ska jag ge mig själv lite tid att vila fötterna efter att ha hållt igång sen 21.00 men snart bär de av in i frysen och plocka lite.. Brr!!

2012-02-26
 11:10:27

Söndag!


Uh va härligt väder de ser ut att vara, va lite kallt förut men de ändras väll under dagen :)
Här hemma är det fullt ös, Mio härjar på som vanligt och jag tvättar och städar lite bäst att passa på innan vi ska ut för när jag väl har kommit ut går jag inte in i första taget!

så dagen kommer alltså att bestå utav massa ute häng och massa mys! :)

gammal bild, men lika fina för de! ;D

2012-02-25
 07:14:06

Nu kör vi igen då! 1 jobb pass kvar sen är...

img_6842 (MMS)

Nu kör vi igen då! 1 jobb pass kvar sen är de slut, jävla skit men inte deppa nu kan de ju faktiskt bara bli bättre, eller hur?! ;) va ju faktisk in och köpte mig kaffe det är bra!! Haha.

2012-02-22
 08:38:01

God morgon?


eller jag vet inte riktigt vad jag ska säja, kan inte direkt påstå att det har vart en bra natt inatt.
Mio somnade ungefär kvart över 8 igår kväll, men sen runt 12 vaknade han och var jätte pigg :O Oh noo! så ahn var vaken tills klockan var ungefär 3 halv 4 sen somnade han om och vaknade igen halv 7 :/ Så det blir inget dagis för hans del idag så han inte somnar ståendes efter en stund. haha!

Så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, ska gå och vila om en stund om mini tillåter de. Ska ringa ett telefonsamtal iallafall men det är väll de som jag vet, kanske baka lite mera bullar?! :)


Funderar på att byta design på bloggen också, blev sugen när jag fixade till Lindas :) men det tål att tänkas på!

2012-02-21
 10:39:25

Fetisdag


I och med att det är fetisdag idag så bakar jag absolut INTE semlor utan helt vanliga bullar men det funkar minst lika bra, eller?! :) Passade på att gör en sats nu när Mio är på dagis så jag har nått att bjuda på när Linda och co. kommer sen! Äntligen ska ja få snosa bebis som jag längtat <3

Sen så får vi se vad länge dom blir kvar så kanske vi hinner med en sats till med bullar så får lill grisen också baka, får se om han tycker de är roligare denna gången, förra gången gick det bra till han blev kletig, då ville han inte vara med mera. haha!
Hinns det inte med idag så tar vi det imorgon!

Ska passa på att ta en promenad när jag hämtat Mio på dagis, fint väder, och då är det lika bra att passa på så kan han få sova i vagnen.
Och så kanske man kan hitta nått kul att ge lilla Joel också.. :)


ANOMNOM!!

2012-02-14
 20:22:50

give me!!

Festskor , Forget Your Boyfriend , Nelly Trend - NELLY.COM
Dom vill flytta in hos mig! :)

2012-02-14
 09:23:51

-.-


Sådär ja, lilleman är lämnad på dagis och jag väntar som vanligt på att kaffet ska bli klart :)

Alla hjärtans dag idag också, nu kanske jag låter som en sur gammal ensam kärring men tycker faktiskt denna dag är liiiite smått överskattad, okej det är väll mysigt att få/ge någon/några nått litet extra men å andra sidan behöver man en speciell dag för de? :) jaja nog om de jag och Mio är iallafall bjudna hem till mamma på fika sen i eftermiddag, nomom!

men nu ska ja hinka i mig lite kaffe och så ska spegeln förhoppningsvis få sig en sista omgång med färg :)

2012-02-11
 07:27:28

Då kör vi igen då! Bara jobbat 46 timmar +...

img_4709 (MMS)

Då kör vi igen då! Bara jobbat 46 timmar + dom timmarna som blir idag. Men jag klagar inte för idag är jag en glad chey!! :) och fan ta den som vågar förstöra för mig..

2012-02-08
 10:43:40

Är på Bilprovningen med lastbilen de är de...

img_5820 (MMS)

Är på Bilprovningen med lastbilen de är de sista jag gör innan jag åker hem och sover efter en hel natts jobb + övertid.. Ska bli skönt att krypa ner i sängen, mycket behövligt känner ja! :)

2012-02-06
 19:36:49

blahablaha


Trött, mätt och allmänt förvirrad dom orden stämmer bra in på mig just nu, gick fint på jobbet inatt klockan bara sprang iväg, gött sa ja!! så jag kände att jag kunde kosta på mig lite sömn idag så jag sov faktiskt tills jag va (no shit?!) nej men ja hade faktiskt ställt klockan så jag inte skulle sova alldeles för länge men vaknade alltså innan dess.. uuh va intressant ja känner mig, eller?! haha!

Pratade med Jessica förut, jag älskar hur hon har en positiv inverkan på mig! Jag kan prata med henne om allt och även fast det inte löser saker på stört så känns det genast mycket bättre när hon har sakt sitt! även fast hon kanske inte säjer så mycket igentligen, bra knepigt de där! :)

Om en stund bär de iväg för ännu en natts jobb, känns som om de kommer gå fint när jag sov så länge.
men först tänkte ja att jag skulle ta en sväng om med damsugaren! :)
Tjoo.


Jag måste förövrigt ta lite nya kort, känner jag lägger in samma bilder hela tiden och igentligen har ju bilen inte ett dugg med innehållet i inlägget att göra, men men :)

2012-02-05
 14:41:53

Jobb/Mys helg :)


Sådär då va de söndag igen, har dock inte vart nån direkt hälj för mig eller ja idag har de ju vart de iof, jobbade fredag & lördag och nu ska jag iväg ikväll + måndag, tisdag, onsdag slutar på torsdag morgon så nästan hela min vecka går ut på att sova mer eller mindre hela dagarna men de blir fint i slutet av nästa månad :)
Måste ringa lite telefon samtal i veckan också men de kan ja ju iof göra imorrn när jag kommer hem!
Smart chey, eller?!

Har lite beslutsångest över min bil, funderar på om den ska få flytta till nån annan :/ meeeen de är ju min bil!! men en sån "liten" sak som att göra sig av med bilen skulle lösa 3-5 andra saker i mitt liv. Så jag överväger faktiskt starkt att göra de! Min älskade far & mor har ju 2 stycken bilar men enbart pappa har körkort så va fan, haha! :D

nej men nu får de va nog, måste väcka mio som har sovit i snart 1 1/2 timme sen så hade Mio & mamma gjort upp att vi skulle till dom och äta mat idag, han säjer så mycket det lilla livet ;) så så blir de.
Mio ska hem till sin pappa och jag måste sova en stund innan jag ska jobba!


Min kärlek till dig går inte att beskrivas med ord!
Utan dig är jag inte hel.

2012-02-03
 17:15:31

äntligen!


Då var första lagret lagt! :D 
Nu ska ja hänga lite tvätt och bädda ner mig i soffan håller på att bli sjuk tror ja och det går jag INTE med på!

2012-02-02
 19:40:29

Go kväll!


Efter att ha haft en dejt med damsugaren en sväng (eller ja en bra stund, damm syns vääldigt bra på vitt tyg har ja märk!) sitter jag nu och ska försöka ta de lite lungt.
 Dock så kom ja ju på att jag vill måla spegeln också men nu får de vänta tills jag kommer hem från jobbet imorrn! Får passa på medans Mio är hos Peter, men på lördag kommer han hem igen <3

Ååååååh va arg jag blir varje gång "Gina" reklamen kommer på tv, varför köpte jag inte dom blåa jeansen? Får kanske bita ihop och åka in imorrn efter jobbet, men har väll hunnit ändrat mig 100000 innan dess..

Fick ändrade tider på jobbet imorrn också så istället för att börja 06.00 så ringer klockan 01.15 inatt men slutar dock runt lunch så de är ju inte fy skam! :)


Vänta du bara, snart så!

2012-02-01
 18:59:20

-.-


ska man/ska man inte, hur gör man/hur gör man inte, vad är fel och vad är rätt?!

hopplöst fall, jo men visst..